30.12.16

μα πως τα ξεπερνάς όλα πως τα αφήνεις μακριά σου
όταν ακόμα οι πληγές
φαίνονται στα κοντομάνικα σου

Τι άλλο να κάνω
εγώ που τα προσπάθησα όλα
και τα έκανα σωστά

Είμαι σωστή μαθήτρια μαμά
είμαι σωστή υπάλληλος
και άμα τύχει
προσπαθώ να είμαι
και καλή σαν άνθρωπος

Είμαι καλό κορίτσι μαμά
τα κάνω όλα σωστά
κι ας μη το ξέρεις
ζω σωστά μακριά σου

Και κοίτα τα πάω καλά
και το πτυχίο μου το πήρα
με καλό βαθμό
και τη δουλειά μου τη πήρα
με καλό βαθμό
και εντάξει σόρυ
που δεν κάνω ταινίες
και σορυ αν είμαι απόμακρη
αλλά εσύ υπήρξες απόμακρη πρώτα.
και κοίτα που γράφω για σένα που γερνάς
και χάνω τα καλύτερα σου χρόνια.

και πως αφήνεις τα κακά πίσω σου
όταν αυτά σε πλάσανε

και ας είσαι ό,τι θες
εγώ δε σου λέω
να μην είσαι ό,τι θες να είσαι

αλλά να μην είσαι αυτό που είσαι
εις βάρος μου
και  να μην είσαι αυτό που είσαι
εις βάρος της
και να μην είσαι εις βάρος μας.



και θα σου βγάλω τη μπλούζα για πρώτη φορά
και θα μου βγάλεις τη μπλούζα για πρώτη φορά

και όταν θα βάζω το χέρι μου στο λαιμό σου
ακόμα δε θα ξέρω αν είναι κάτι που σαρεσει.
κι ομως σαρεσει


θα μου ρίξεις το πρωτο χαστουκι
και ακομα δε θα ξέρεις αν ειναι κάτι που μαρεσει
κι ομως μαρεσει


και θα σνιφάρω για πρωτη φορα το λαιμό σου
και θα καβλωσω και θα σαρεσει
και οταν θα γλύψεις το λαιμό μου
δε θα τ'αφήσω να μαρεσει.

και θα φέρω τη γλώσσα μου στο στήθος σου
και θα γαζώσω τις καμπύλες σου
και θα πέσω στα φρεάτια των κοκάλων σου.
θα παραμένω στα πλευρα σου γιατι νιωθω πως σου αρεσει.

κι όταν θα φέρω τα πόδια σου γύρω απ΄το λαιμό μου
και θα σε βλέπω να το θέλεις.
τότε θα


γραφω και τα χερια μου
τρεμουνε
οπως τρεμουν τα δικά σου
γράφω και η καρδια μου ακουγεται
οπως ακουγεται η δικια σου

και θελω να μαφησουνε
και θελω να ξερασω

μα ειναι πολυτέλεια να το σκαω
το σπίτι μου πετράλωνα
δεν ειναι καταφύγιο.
τα καταφυγια ειναι safe
 πως γινεται να ναι κάτι safe
αφου ξερεις που θα με βρουν τα γραμματα σου.


μισές δουλειές
μισές στιγμές
μισές σκέψεις
μισά κλάματα
μισά διαλείμματα
μισή μερίδα
μισα λόγια
μισώ τους ανθρώπους.


χάνω το παιχνίδι και χάνω το έχασα
χάνω τη θάλασσα που μας χωρίζει
κορη ναυτικού που φοβάται το κολύμπι
χαμένη από χέρι
χαμένη από θάλασσα
χαμένη από τις ουλές μου στο μπράτσο

ολα καλά θα πάνε
γιατί ολα καλα πάνε πάντα
και δε σου έδειξα τίποτα
εχεις δικιο να με μισεις
δε σου έδωσα τίποτα
εχεις δικιο να με μισεις

δε στα εδωσα και σευχαριστω που δε τα πηρες

κριση πανικου
στο πατωμα
και το τραπεζακι ακομα να με πλακώσει

μισώ το σεξ
μισώ τη ζωη
μισω το χορο
μισω το βραδυ σου
μισω τους ανθρωπους


και δε θα με κανεις εσυ
να μισω τα χαστουκια στο σεξ
δε θα με κανεις εσυ
να μισω τα γλυφομούνια

δε θα με κανεις εσυ
δε θα με κανεις εσυ τιποτα

και τωρα θα σε παρακαλουσα να φυγεις
να πας να πιεις ενα τσιγαρο να χαλαρωσεις να τρελαθεις
να πας να πιεις ενα ποτακι
να πηδηξεις να χαλαρωσεις να τρελαθεις
πηγαινε τελοσπαντων κανε οτι κανεις
αλλα καντο στο πηγαινε και οχι στο εδω



εισαι τόσο μάταιος που νομίζεις
οτι το τραγούδι μου ειναι για σενα.
κι αν ο εγωισμος μου πλεον μου επιτρεπει
να πω αυτο το κομματι
ειναι επειδη μου κανει τη χάρη να μην εισαι μέρος μου


και το μουνί σου με θέλει
και το μουνί μου σε θέλει
και όταν τα χύσια μου θα είναι στο χέρι σου
και όταν τα χυσια σου θα είναι στη φάτσα μου
τότε μπορώ να πιω και μια μπύρα
για να έχω το σάλιο να σε καταπίνω ολόκληρη.

με πήρες σοβαρά και τι κατάλαβες
μου λες;


και σόρυ άμα σε έσπασα
σόρυ αμα σε γάμησα
και σόρυ άμα σου μπάλωσα
τη καρδιά σου με χαρτοταινία
όμως τελειώσαμε εδώ
δε θέλω να σε ξαναδώ
να μη ξεχνάμε ποτέ την ιστορία.










No comments: