8.2.15

δε μπορώ να καταλάβω από που στο διάολο αντλείς όλη την αυτοπεποίθηση σου
ποια είναι η βάση που την τοποθετείς;
την έχεις χτίσει βαθιά βαθιά μέσα σου
τι μπετό στο πούτσο χρησιμοποιήσες;
αν και μάλλον δεν είναι από μπετό τα θεμέλια της βάσης σου
θα ναι κάτι αλλό
κάτι πιο δυνατό
λογικά κάποιο παλιό υλικό
αυτό που χρησιμοποιησανε και στον παρθενώνα
δε τα φτιάχνουν έτσι πια
καλά ρε μαλάκα που το βρήκες το αρχαίο μπετό και μάλιστα μπόρεσες και το τρύπωσες μέσα σου;
σε έχω στο χέρι
μια καταγγελεία για αρχαιοκαπηλία μακριά είσαι.

Ι'm the ghost in the back of your head
Ιn the back of my head

(πήγα να γράψω πως) νιώθω υπερήφανη που δε κάνω το προφανές πια (και γέλασα)
ούτε κλαίω ούτε γράφω τον πόνο μου ούτε κόβω το μπράτσο μου.
τώρα που έχω μπει στο τριπάκι να γράφω για μας για τη σχολή
μου έρχονται ένα ένα τα παράπονα
και μεταφράζονται είτε σε λέξεις είτε σε δάκρια
(ένιωσα γελοία που έγραψα το τελευταίο δίστιχο
ακόμα και εδώ κομπλεξική, μη γράψω κάτι πιο σαλιάρικο να με κοροϊδέψω. γιατί όλη την ώρα με κοροϊδευω αφού αυτό μου βγήκε. εξάλλου μπορεί και να μαι σαλιάρα γελοία)
και η δασκάλα μου μου λέει να σταματήσω να γράφω περιληπτικά και να αρχίσω να γράφω σκηνές.
θέλουν να αρχίσω να γράφω σκηνές μας
τόσα ξέρουν τόσα λένε
όλες οι σκηνές μας έχουν ξαναγίνει
είτε με τους πρώην μας είτε με τους νυν σου είτε σε ταινίες.
να θα πω και θα παραθέσω μια φιλμογραφία και μια λίστα τραγούδια.
δείτε αυτά για να μη χρειαστεί να αδειάζω

No comments: