3.12.13

This is me waiting.




Περιμένω να φύγει η γεύση της οδοντόκρεμας από το στόμα μου για να απολαύσω τη σοκολάτα μου ανεπηρέαστη.
Περιμένω την επιστροφή της Lindsay στις παλιές της δόξες.
Περιμένω να πάει εννιά και είκοσι για να πάρω το χάπι μου.
Περιμένω μήνυμα.
Περιμένω δώρο από την αδερφή μου.
Περιμένω ένα πακέτο από τη Νατάσα.
Περιμένω να πληρωθώ.
Περιμένω τον λογαριασμό του κινητού μου.
Περιμένω τα Χριστούγεννα.
Περιμένω το Πάσχα.
Περιμένω το καλοκαίρι.
Περιμένω το καινούργιο Hobbit.
Περιμένω να πεθάνει ο Μίκης Θεοδωράκης.
Περιμένω να πεθάνει η Βασίλισσα Ελισάβετ.

Περιμένω να αποφοιτήσω.
Περιμένω την Πρωτοχρονιά για να κάνω πολλά ναρκωτικά μπας και πεθάνω.

Περιμένω το μετά το πανεπιστήμιο για να ψάχνω δουλειά για ενήλικες.
Περιμένω ακόμα να αρχίσει η ζωή μου.
Περιμένω να γίνω σπουδαία για να μάθετε.
Περιμένω να δω τι θα γίνει με τη πάρτυ μου.
Περιμένω να δω τι θα γίνει με τη πάρτυ σου.
Περιμένω να δω τι θα γίνει με τη πάρτυ μας.
Περιμένω την επανάσταση.
Περιμένω την αλλαγή που μας υποσχέθηκε ο Σαμαράς.
Περιμένω την αλλαγή του καιρού.
Περιμένω το γύρισμα της παλίρροιας.



No comments: