28.9.13

Journal



I get on my bike and I ride and I ride and I'll never be found again.

Βήχω.
Και τρέχει αίμα απ'το μουνί μου.
Και δε τρώω καλά.
Τρώω μόνο σοκολάτες.
Και αυτά τα μακαρόνια που τους βάζεις νερό και είναι έτοιμα σε 4 λεπτά. 4 λεπτά φαντάσου πόσο ανθυγιεινά είναι.
Και δε ντύνομαι καλά.
Και βήχω.
Και τρέχει αίμα απ΄το μουνί μου.
Και δε τρώω καλά.
Σου λέει κάτι αυτό; ε; σου λέει κάτι αυτό;

Και εγώ όταν ήμουν μικρότερη και μεγάλωνα ο μπαμπάς μου ήταν μακριά η μαμά είχε δουλειά και έτσι δε μεγάλωσα μαθημένη στην υπερβολική φροντίδα.
Ήμουν ανεξάρτητη εγώ και δε χρειαζόμουν χάδια. 
Και μετά ήρθες εσύ και μου έμαθες πόσο πιο ωραία είναι να σε φροντίζουν και να γκρινιάζεις.
Και τώρα λείπω και δε μπορώ να γκρινιάξω με την ησυχία μου. 
και όπως και να το κάνουμε και που γκρινιάζω σε άλλους δεν είναι το ίδιο fulfilling να γκρινιάζεις στα αγγλικά.

και άμα με ρωτάνε αν είμαι homesick απαντάω πως είμαι personsick.











No comments: