16.9.13

dearly departed

Κάθε φορά που φεύγει, τον ρωτάνε αν χαίρεται που φεύγει και απαντά ναι πολύ.
Τώρα το εννοεί.
Είσαι τόσο μαλάκας, γιατί νιώθεις άσχημα που το εννοείς;
Δεν είναι κακό να λες που και που την αλήθεια.
Ναι, το ξέρω ότι ψέμα είναι η νέα αλήθεια αλλά δεν είναι κακό να μην είσαι και πάντα χιπ.


Ο λόγος που πολεμάω είναι γιατί αυτό είναι το κάλεσμα μου.
Εκπαιδευόμουν από τα δύο μου ως πολεμίστρια.
Δεν υπήρχε ποτέ χώρος να το αμφισβητήσω.
Είμαι πολεμίστρια.
Πολεμάω τους κακούς.
Δουλειά μου είναι να τους εξολοθρεύω.
Δεν είμαι στρατιώτης σε στρατό.
Είμαι πολεμίστρια.
Παλεύω μόνη μου,
σκοτώνω μόνη μου,
πλένω τα αίματα από τα τοπάκια μου μόνη μου.
Σα σωστά εκπαιδευμένη πολεμίστρια.
Καμιά φορά όταν συζητάμε για τις μάχες μου
και προσπαθείς να μου δείξεις ότι είναι λάθος,
σε κοιτάζω και βλέπω την αγωνία σου να με μεταπείσεις.
Τότε ήταν που μου μπήκε για πρώτη φορά η αμφιβολία:
λες να είμαι η κακιά που σκοτώνει τους κακούς;
Μετά όμως καύχασα και το απέκλεισα,
αποκλείεται τόσων χρόνων εκπαίδευση να είναι λάθος.
Και έβλεπα τα μάτια σου να με εκλιπαρούν
με την ελπίδα να μην έρθει η σειρά σου
και στεναχωρήθηκα γιατί ξέρω πως θα έρθει η σειρά σου,
θα σε σκοτώσω όπως σκότωσε η μπάφι τον έιντζελ.
Έτσι πρέπει, είναι η δουλειά μου.
Είμαι πολεμίστρια.
Μεγάλωσα με πολεμικές αρχές εγώ.

No comments: