1.6.13

The perks of being mentally unstable



Έτσι και αλλιώς είμαι αθάνατη.

Είμαι παντοδύναμη.


Το καλό του να είσαι ψυχικά διαταραγμένος είναι η εξουσία που έχεις στους ανθρώπους γύρω σου.

Κοίτα πόσο τρελή είμαι.
Ερωτεύσου με.
Είμαι ψυχωτική.
Θαυμασέ με.
Είμαι διαταραγμένη.
Κοίτα με.

Είμαι θλιμμένη, αγάπα με.
Είναι τέλειο να είσαι τρελός.
ό,τι πιο τέλειο μπορεί να σου συμβεί αν βαριέσαι εύκολα.
και άμα πεθάνω θα λένε όλοι για τη τρέλα μου και πώς επί χρόνια πάλευα μαζί της.
Ε στο τέλος δεν άντεξα και αυτοκτόνησα αφήνοντας ένα τέλειο λογοτεχνικό θησαυρό - σημείωμα στον γάλλο εραστή μου.
Είναι τέλεια σου λέω καταπληκτικά.
Μπορώ να κάνω ό,τι θέλω.
Μπορώ να πεθάνω μόνο για να στοιχείωσω το υπόλοιπο της ζωής σου. δε θα με ξεχάσεις ποτέ.
Μπορώ να πάθω κρίση και να πάρω τσάμπα παγωτό.
Μόνο που συνιστάται να αφήνω πάντα τη πόρτα μου ξεκλείδωτη μήπως πάθω κάτι στον ύπνο μου.
Και δεν κάνει να βρίσκομαι μέσα στο μυαλό μου για αρκετή ώρα.
Και πολλές φορές πεινάω αλλά δεν έχω όρεξη να φάω.
Και μου μιλάω χωρίς να μου μιλάω. άσε δε θα καταλάβαινες.
Και βλέπω όνειρα. Όχι πάντα εφιάλτες, αλλά έντονα όνειρα. Πράγμα επικίνδυνο γιατί τα έντονα, τα ζωντανά όνειρα καμιά φορά μπλέκονται με τη ξύπνια καθημερινότητα σου και μπερδεύεσαι και νομίζεις ότι έγιναν όντως και κλαις γιατί είσαι τρελός και βαρέθηκες να βρίσκεσαι μέσα στο κεφάλι σου και θες να το κόψεις μπας και αρχίζεις να περνάς καλά με τον εαυτό σου και σταματήσεις να μισείς τους ανθρώπους γύρω σου.

όταν θα το διαβάσετε αυτό θα είμαι ήδη νεκρή.
πλάκα κάνω.

No comments: