16.5.13

You will find that the world has changed forever

Πάλι.
Πάλι κάτι αναδύεται μέσα μου και δε μπορώ να το εκφράσω.
Θέλω να ανοίξω το στόμα μου και να σπάσει το σώμα μου ένας δράκος.
Να ξυπνήσει.
Τον νιώθω να ανακατεύει το στομάχι μου.
Να αποζητά τον κρύο αέρα.
Να τινάζει το κεφάλι του με το που κάνω κάποια έντονη κίνηση με την ελπίδα πως ήρθε η σειρά του.
Τον βλέπω να χαμηλώνει τα φτερά του απογοητευμένος όταν καταλαβαίνει πως δεν είναι ώρα ακόμα.
Πόσο καιρό θα τον καταπνίγω ακόμα.
Πόσο λαίμαργος θα είναι όταν αναγεννηθεί.
Και αν κατασπαράξει τα πάντα;


Έχει πλάκα το πως αντί να γράψω πράγματα που με τρώνε να αφηγηθώ
απλά γράφω πως δεν έχω τίποτα να πω.




Εκπνέεις και απομακρύνεσαι
η καρδιά σου βουλιάζει
και χωρίς να έχεις κάτι άλλο να πεις,
σύντομα θα ανακαλύψεις πως ο κόσμος έχει αλλάξει για πάντα.


No comments: